En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

fredag 23 april 2010

Väska med bi-tryck

Sitter och syr lite. Verkar som att pausen från maskinen gjort verkan (plus att jag ändrat stygnlängden lite). Peppar peppar så är vi överens än så länge. Nu är de första prickiga väskorna med bi-trycket klara. Ska börja lägga upp ett lager med grejer eftersom jag anmält mig till två marknader framöver. Kanske kan det bli lite betongpremiär i morgon, väderkartan såg lovande ut och jag har roliga sifferformar jag vill provgjuta i. Om det hinns med ska ett utkast till "knappar" göras och mejlas i väg till USA så att de hinner hit i tid till marknadsförsäljningen. Sambon vet att det där med paket från staterna kan trilskas eftersom han i år igen missat att få hit skivor i tid till skivmässan. Den här gången kan man kanske skylla på vulkanutbrott men det verkar vara lite lotteri med postgången därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar