En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

söndag 22 maj 2011

Jag och mitt beroende

Tillbaka igen efter en helg i Stockholm. Kul att åka bort, skönt att komma hem, ungefär så kan man väl sammanfatta det hela. Ett av de sista inköpen idag innan vi tog oss ut till Arlanda, var två förpackningar med självtorkande papperslera som inhandlades på Panduro. Medan de packades ned i handbagaget drog jag lite lämpliga knarkskämt om halvkilosförpackningar med vitt kompakt innehåll... Jo, mycket riktigt så blev jag lite senare ombedd att öppna min väska vid säkerhetskontrollen eftersom det såg misstänkt ut på skärmen. Ja, ja, tydligen ansåg de dock att mina möjligheter att langa papperslera till kidsen i Umeå var lika med noll så jag fick behålla mitt inköp... Sprättade en förpackning redan i kväll, bild på resultatet kommer så fort det torkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar