En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

söndag 11 september 2011

Händelserik dag utan bildbevis...

Okej, tänk dig två glada barn plus en hyfsat vig mamma uppe på en stor inplastad höboll, tänk dig sen det större barnet genomblöt efter att ha halkat omkull i en vattenfylld båt. Japp där har du de självklara bilderna till dagens inlägg... om jag inte hade glömt att ta med kameran! Ack, det är en dödssynd att glömma kameran som bloggare men nu blev det i alla fall så. Förresten hade jag inte fattat exakt hur stora ensilageförpackningarna (även kallade "ko-ägg") är som man ser ute på åkrarna, jag fick slita som en gris för att dra upp barnen efter att jag tokhoppat upp själv. Vad gäller båtincidenten kan jag bara säga: ta alltid med extrakläder när barn och vatten ska befinna sig i närheten av varandra, det hade vi som tur var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar