En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

onsdag 17 oktober 2012

Boksidor till salu

På förfrågan tänkte jag visa de akrylmålningar på boksidor som jag just nu har till salu. Eftersom jag varit rent sagt urusel på att uppdatera "butiken"-sidan så testar vi den här varianten en gång. Kom ihåg att det går jättebra att mejla och fråga om du blir intresserad av att köpa något du sett på bloggen, allt är inte till salu och en del grejer kan vara beställningsjobb till någon, men det går jättebra att fråga. "Dockor jag säljer"-sidan har också varit riktigt inaktuell länge, lite för att de dockor jag gjort under senaste året har hunnit hitta ägare innan jag fått tummen ur att lägga in dom på försäljningssidan (nu senast rullstolsmannen herr "C"), men en handfull dockor finns kvar hos mig. Hur som helst här är målningarna (200kr./st. inkl. frakt inom Sverige) På Lördag deltar jag på en designmarknad i Umeå (i Bildas lokaler under Café Station) Fram tills dess finns dessa kvar. Storlek ca: 12x18 cm.

.
(Nu såld!)


(Nu såld!)








(Nu såld!)


(Nu såld!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar