En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

söndag 15 september 2013

Helgens pysselprestationer

Jag har varit rätt så produktiv under helgen, målat både pusselhalsband och en ny akrylmålning på boksida. Det blev jobb långt in på småtimmarna natten mot idag bara för att jag bestämde mig för att (äntligen)se slutet av filmen Zodiac. Vet inte hur många gånger jag börjat se den men aldrig orkat till slutet, oftast för att den visats på tok för sent... det gjorde den nu också men som sagt så var det kanske dags nu, så jag satt uppe till halv tre och kan nu bocka av den filmen från: "att se listan". På köpet blev det som sagt en del målande gjort. Här kommer bilder på pusselhalsbanden. Den nya boksidan visas vid ett senare inlägg.

Grön pippi

och
Robot med blå bakgrund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar