En kreativ blogg med pyssel och vardagsdramatik



counter

lördag 12 juli 2014

Tillbaka igen, lite blodfattigare

Sådärja, bloggens hittills längsta uppehåll berodde helt enkelt på att jag hjälpt till att tömma och städa ur ett hus med tillhörande ladugård och flertalet uthus. Vi har jobbat på en sisådär 15-18 timmar om dygnet samtidigt som vi slagits med knott vilket för min del resulterade i 47 bett, bara i ansiktet. Nu börjar jag likna mig själv igen och har hunnit hem. Med i packningen hade vi en liten kökssoffa som kom på plats igår. Det blev riktigt bra, sen ska vi bara vänja oss vid att det ser annorlunda ut plus att vi måste lösa lite förvaringsproblem eftersom vi fick flytta på bänken som var placerad där tidigare, men det får gå på något sätt.
 
Nedersta hyllan måste nog också skruvas bort, lilla jag har inga problem med att sitta underden, men mannen ser bara konstig ut med huvudet i nittio graders vinkel därunder.
 
Några av de 47 knottbetten, de på halsen och bakom örat är inte inräknade...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar